KARÁCSONYRA MEGNYÍLTAK AZ ERDÉLYI UFÓAKTÁK

2016. december 26. 20:53 - Vándortűz

EXKLUZÍV RÉSZLETEK IZSÁKY LÁSZLÓ TITKOS BŐRÖNDJÉNEK TARTALMÁBÓL I. RÉSZ

Készülő könyvem kapcsán úgy gondoltam, ideje, hogy Ti is bepillantást nyerjetek a "titkos" bőröndbe, amelyről már oly sokat hallhattatok.

Erősen ömlesztett anyagot kaptam, amely már több mint 20 éve kallódik olyanok kezében, akik valójában nem tudtak semmit sem kezdeni vele. Hála az égnek, megtalált engem is ez a bőrönd, és felnyílt előttem tartalma. Több száz jegyzetet, ábrát, képet, cikket, magyarázatot, levelet tartalmazott, teljesen összekutyulva.

Könyvem megjelenéséig több részletben közreadok néhány érdekes ábrát Izsáky hagyatékából, ezekből dolgoztam, rekonstruáltam az esetet, és sikeres ufólehívást hajtottam végre a Kakastaréjnál 2016. június 7-én.

Aki ezekből az ábrákból hozzám hasonlóan megfejti a helyes lehívójelet, a hozzá tartozó tájolót, és elküldi üzenetét a kozmoszba, majd lecsalogatja az ufókat, az előtt megemelem a kalapom.

Perlaki Zsuzsanna Éva

Eredetileg megjelent a Gondolatok az égbolt alól blogon, 2016 decemberében.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandortuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3415395094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása